سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با لوله استیل 410

 

گروه های پایه مارتنزیت، شامل کمترین مقدار آلیاژی از سه نوع فولاد زنگ نزن پایه (304، 430 و 410) می باشد؛ دارای قیمتی پایین با کاربرد عمومی است؛ فولادی با قابلیت عملیات حرارتی است که به طور وسیعی در مواردی که خوردگی شدید نیست (هوا، آب، بعضی اسیدهای شیمیایی و غذایی) به کار می رود. کاربرد های خاص شامل قطعات دارای تنش بالا که به ترکیبی از استحکام و مقاومت خوردگی همانند بستها نیاز دارند، می باشد.

ترکیبات شیمیایی به کار رفته در انواع لوله استیل 410 شامل؛ کربن، سلیسیوم، منگنز و همین طور کروم می باشد.

 
به طور کلی این نوع از لوله ها دارای استحکام و سختی هستند و در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشند. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لوله استیل 304 وارد لینک شوید.

تولید لوله استیل 410

لوله استیل 410 از آلیاژ استنلس استیل 410 تولید می شود. حال ممکن است این سوال ایجاد شود که آلیاژ استنلس استیل 410 چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که این آلیاژ، یک فولاد ضد زنگ مارتنزینی می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در مقابل خوردگی های سطحی برخوردار است. به وسیله ی آلیاژ استیل 410 می توان با عملیات حرارتی گوناگون و با مقاومت کششی نهایی از 500 الی 1400  Mpa، طیف گسترده ای از خواص را تولید کرد. 

 
از آلیاژ استنلس استیل 410، می توان محصولات متنوعی در صنایع فولاد تولید و توزیع کرد. محصولاتی مثل لوله استیل 410، میلگرد، ورق استیل، چهارگوش، نبشی استیل و پروفیل و همین ‌طور تمامی اتصالات، شیرآلات صنعتی و فلنج ها را نیز می توان با این آلیاژ، تولید کرد. 

خرید لوله استیل 410 با بهترین قیمت

 

مجموعه چشم انداز صنعت بین الملل به عنوان یکی از تامین کنندگان لوله های استیل 410 قادر است، انواع لوله استیل 410 را در سایز و ضخامت های مختلف با برند های متنوع، در بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید برای خرید این محصول وارد سایت چشم انداز صنعت بین الملل شوید.

منبع: لوله استیل 410 چشم انداز صنعت بین الملل